שאלות ותשובות

.ריכזנו עבורך שאלות ותשובות נפוצות על מנת לעזור לך להרגיש בטוח/ה ברכישה שלך

לא מצאתם תשובה לשאלה? פנו אלינו באי מייל: info@outline.co.il  או בטלפון 04-6767640

? איך אני יודע/ת מה המידה שלי?

ליד כל מוצר באתר – מתחת למידות לבחירה מופיעה טבלת מידות רלוונטית בלחיצה על הכותרת “מדריך מידות”

ככלל אצבע:

מכנסיים – מידות מותן באינטשים ומידות תפר פנימי באינטשים- המידות מקבילות למכנסיים אמריקאיות / ג’ינסים אחרים.

על מנת להמיר ממידה אירופאית מורידים 10 (מידה 44 אירופאית מקבילה למידה 34 אמריקאית.

חולצות וטופים אחרים – המידות של CARHARTT גדולות ונדיבות. לרוב הלקוחות מתאימה מידה אחת פחות מזו שלרוב הם רוכשים.

נעליים – גם המידות של CARHARTT וגם של STEEL BLUE סטנדרטיות ותואמות למקובל ברוב נעלי העבודה.

JEEP – המידות סטנדרטיות ותואמות לסרגל הנהוג בארץ.

ההבדל היחיד הוא באורך:

ג’קט קצר יותר ממעיל,

הג’קט (JACKET) הוא בערך בגובה החגורה / קצת מתחת למותן.

המעיל (COAT) ארוך יותר ומתוכנן להגיע לפחות לאמצע הירך.

  • כמובן שמתייחסים לגובה ממוצע

ניתן להחליף ב-3 דרכים:

* החלפה אפשרית רק עבור מוצרים שלא נעשה בהם שום שימוש, התגיות, תוויות ומדבקות לא הוסרו או הוזזו והם במקומם המקורי.

ניתן להחליף מוצרים עד 30 ימים מקבלת החבילה.

1. בחנויות הדגל שלנו: ראש פינה (חן המושבה), אם הדרך (בית חירות), רמת ישי (הצפצפה 1) – מביאים את המוצר (גם חשבונית אם יש תקצר תהליך) ומחליפים במקום.

2. ברשת  חנויות וורקר כולל וורקר באר שבע (האחים כהן) – רק דגמים שנמצאים במגוון הרשת. להגיע עם המוצר וחשבונית (במקרה זה החשבונית נחוצה ולא יהיה ניתן לקבל שירות בלעדיה).

3. החלפה עד הבית באמצעות שליח – בתוספת עלות של 30 ש”ח. להפעלה: מייל חוזר למייל הזה או למייל אישור ההזמנה. מציינים איזה פריט מהעגלה מבקשים להחזיר ובאיזה פריט במקומו. אנחנו מלקטים, מתקשרים לגבייה ושליח שיביא את החדש ייקח את המוחלף. (כרטיס האשראי נשמר כפיקדון ובמידה והמוצר המוחלף אינו במצב חדש ייגבה עליו תשלום).

** ביטול עסקה = החזרה: אפשרי עד 10 ימים מקבלת המשלוח. הדרכים זהות להחלפה באפשרויות 1&3 (לא ניתן לבטל עסקה ברשת וורקר). הזיכוי יתקבל לאחר קבלת המוצר אצלנו במצב חדש כפי שנשלח במקור ובניכוי דמי המשלוח (הלוךו/או חזור על פי הרלוונטיות).

כבר מעל 130 שנים שקארהארט מחוייבת לביגוד עבודה ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

אנחנו עומדים מאחורי הבטחה זו ומשתמשים בחומרים, תכנון והנדסה, עבודה, וטכנולוגיה ברמות הגבוהות ביותר בעולם ושימוש בסטנדרטים גבוהים של בקרת איכות.

המטרה שלנו היא לספק לכם מוצרים ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

לכל מוצר ביגוד ואביזרים יש אורך חיים צפוי ומוגבל (כולל רוכסנים וכפתורים) והאחריות איננה כוללת שחיקה ובלאי סטנדרטיים.

חשוב לשים לב ולהתייעץ שהמוצר שאתם קונים אכן מתאים למשימה – ישנם דגמים עמידים יותר ודגמים עמידים פחות, ישנם מעילים מחממים יותר ומחממים פחות.

האחריות איננה כוללת שימוש לא תקין, פגעים חיצוניים וחתכים, הזנחה או חוסר טיפול בסיסי ואיננה כוללת תוספת כגון דפוסים וריקמות שנעשו ע”י הלקוח.

אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות בכל שאלה

 

כבר מעל 130 שנים שקארהארט מחוייבת לביגוד עבודה ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

אנחנו עומדים מאחורי הבטחה זו ומשתמשים בחומרים, תכנון והנדסה, עבודה, וטכנולוגיה ברמות הגבוהות ביותר בעולם ושימוש בסטנדרטים גבוהים של בקרת איכות.

המטרה שלנו היא לספק לכם מוצרים ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

אנחנו מעניקים אחריות של 6 חודשים על פגמי ייצור בנעלי הבטיחות של CARHARTT.

פגם ייצור כולל תקלות שנובעות מייצור לא תקין ולא משימוש חריג.

שימוש חריג יכול להיות שבר כתוצאה מפגיעה, הזנחה קיצונית, עבודה בסביבת חומרים שוחקים.

פגם ייצור גם איננו כולל בלאי נורמלי ושחיקה סטנדרטית של נעליים ומגפיים.

אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות בכל שאלה

חברת STEEL BLUE מייצרת נעלי עבודה ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר ועם המון השקעה של פיתוחים ייחודיים ליצירת נעל נוחה במיוחד לעבודה ולמשימות קשות.

ברור לנו שאת נעלי העבודה הכי נכון למדוד באתר העבודה – באינטנסביות של כמות ההליכה והמשקלים שיום עבודה דורש.

לכן אנחנו מזמינים אתכם לרכוש את הנעל ולהתנסות איתה בשטח שלכם.

במידה והנעל איננה נוחה – אתם יכולים להחזיר אותה עד 30 ימים מיום הרכישה.

תמורת הנעל תקבלו זיכוי לרכישה בחנות של מוצרים אחרים  / דגמים אחרים / מידות אחרות.

במידה והנעל נשלחה על ידי שליח – מהזיכוי ינוכו דמי המשלוח/ים.

 

חברת STEEL BLUE מייצרת נעלי עבודה ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר ועם המון השקעה של פיתוחים ייחודיים ליצירת נעל נוחה במיוחד לעבודה ולמשימות קשות.

אנו עומדים מאחורי הצהרת האיכות שלנו ונותנים אחריות מלאה לפגמי ייצור למשך 6 חודשים מיום הרכישה.

פגם ייצור כולל תקלות שנובעות מייצור לא תקין ולא משימוש חריג.

שימוש חריג יכול להיות שבר כתוצאה מפגיעה, הזנחה קיצונית, עבודה בסביבת חומרים שוחקים.

פגם ייצור גם איננו כולל בלאי נורמלי ושחיקה סטנדרטית של נעליים ומגפיים.

אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות בכל שאלה

Back top top
שינוי גודל גופנים